Hoiatus: selle artikli ei saa kasutada allikana meditsiinilist teavet, välja arvatud andmed, millele on märgitud vastav viide uurimis-ja teadusliku publikatsiooni.
Veini – toode vastuoluline, teadus-kasu ja mõju veini tervis on käimas teadlased juba ammu. Olemasolevaid arvamusi mõju veini tervise teineteist välistavad: ühed leiavad, et see vaevalt on, kas ravim kõigi haiguste vastu, teised aga причисляют vein absoluutne paha. Võitlus see käib juba üle saja aasta algas meditsiinilise mõistet krooniline alkoholism 1849 a., 1933. aastal USA-s oli isegi kasutusele keeld müüa alkohoolsete jookide (sealhulgas ka veini), väites seda, et haigus oli tugevam ravimeid.
Ütlematagi selge, et неумеренное veini joomine toob kaasa mitmeid negatiivseid tagajärgi: siseorganite haigused, vaimse häired, alkoholism. Aga isegi vesi, kui seda juua viis liitrit korraga võib põhjustada neerupuudulikkust ja isegi surma! Toetudes viimaste uuringute andmeid valdkonnas mõju veini tervisele, võib anda jaatava vastuse küsimusele : “juua või mitte Juua?”
Õppides mõju veini tervist, on teadlased tekkinud nn “prantsuse nähtus” – vaatamata sellele, et prantslased kasutavad palju rasvast toitu, riigis on täheldatud madala südamehaiguste. Hiljem on tõestatud, et selle põhjuseks on mõõdukas joomine punane vein. Sellest hetkest algasid ka põhjalikumad uuringud kasulikkusest veini.
Vein on väga keerukas orgaaniline haridus, see saadakse käärimise tulemusena viinamarja mahla. Tema koosseisus kohal korra 600 keeruliste keemiliste ainete, tänu kellele jook omandab oma ainulaadse maitse ja aroom.
Sisu pudelit veini esinevad:
Sisu nimetatud ainete sõltub sellest, millist tüüpi veini, tootmis-ja aega säriaega. Ja vaatamata korduvad avaldused ohtudest süü kui alkohoolse joogi, viimased uuringud teadlased on näidanud, et mõõdukas joomine veini kaitseb inimese paljude haiguste puhul. Süüa 2-3 klaasi nädalas normaliseerib vererõhku ja takistab trombide teket ja ateroskleroosi laigud.
On andmeid isegi selle kohta, et vein vähendab riski haigestuda vähk kasvajaid. Pektiini, mis sisalduvad süü, aitavad kõrvaldada raskete metallide organismist. Süüdi on olemas elemendid, korrigeerivad insuliini taset veres, mis on eriti oluline diabeetikutel ja otsivad oma kaalu naisi, sest kõrge insuliini tase veres suurendab söögiisu.
Rääkides veini kasulikkust, tuleb rõhutada, et punane vein kasulikum kui valge, on neile omane mõned spetsiifilised omadused, mida on üks ja puudub (või on vähem) muud. Samuti pidage meeles – maitsestatud valge veini oluliselt halvem kogus toitaineid noor винам.
Punane vein erineb valge tootmistehnoloogia. Asi on selles, et kui tootmise punane vein viinamarja nahk annab ära juua oma kasulikke aineid, ja see annab talle iseloomuliku värvi. Punane vein sisaldab rohkem antioksüdante, kui valge. Antioksüdandid – tuntud abilised tegelevad vähk kasvajate nad vähendavad vere hüübimist. Uskumatu, kuid tõsi: viinamarjamahl on kuhu tagasihoidlikumate kasulikud omadused, kuid see ei tähenda, et vein on vaja tarbida tohutult. Aneemia (aneemia), samuti üldine verekaotus on kasulik juua punast veini, eriti кагор tõttu kõrge sisaldus temas orgaanilise raua, повышающего hemoglobiini tase.
Kasu naiste kujundid
Punane vein, nagu selgus, on kasulik mitte ainult südame – veresoonkonna süsteem inimese, kuid sama hästi mõjutab naiste talje. Uuring peaaegu kahekümne tuhanded naised eri vanuses, näitas, et naised употреблявшие alkoholi jooksul teatud aja jooksul üha vähem kaalu ja muutuvad vähem altid täiuses, kui daamid, mis viib kaine eluviis. Seejuures on arvesse võetud erinevused elustiilis ja mitmeid toidu tegureid, mis samuti võiksid mõjutada kaalu naised.
Punane vein on osutunud parimaks inspektor kaalu, võrreldes valge veini ja teiste looduslike alkohoolseid jooke.
Mõõdukas joomine punane vein – üks kaks korda päevas väikestes annustes võib olla tervislik harjumus, eriti südame tervise, samas kui alkoholi kuritarvitamine võib põhjustada rasket tervisekahjustust.
Naised, выпивающие 1-2 klaasi punast veini päevas, saavad rohkem rõõmu seksi, kui üldse непьющие.
Teadlased on Firenze Ülikooli kogutakse andmeid 798 naistest vanuses 18 kuni 50 aastat ja on loonud positiivne korrelatsioon mõõdukas tarbimine punast veini ja üldise seksuaalse tervise, väljendunud nn Indeks Naiste Seksuaalse Funktsiooni (Female Sexual Function Index)
(Allikas: J Sex Med. 2009 Oct;6(10):2772-7. doi: 10.1111/j.1743-6109.2009.01393.x. Epub 2009 Jul 2)
Valge vein, nagu väidavad Prantslased, loodud janu kustutamiseks, sest see on vähem tihe tekstuur, see sisaldab vähem flavonoide ja tanniin. Kuid siiski ei saa rääkida sellest pole kasu joomast valget veini. Kerged valged veinid toetavad südamelihast, parandada toimimist kopsudes, aitavad taastada ainevahetust, kasulik aneemia. Antioksüdandid kuigi leidub väikeses koguses imenduda lihtsam, kui punast veini, sest on väiksem.
Tilk tõrva meepotis
Mõnede haiguste korral joomast alkoholi, mis tähendab, et ka veini, pea loobuma. Juurde, milleks on järgmised:
Samuti ei ole lõplikult kehtestatud andmete mõju alkoholi veini raseduse ja vili, nii et kui Sa hoolid Oma tervist lapsele, siis on parem hoiduda alkoholi selle aja jooksul.
Päevas arstid soovitavad juua mitte üle ühe toidukorra veini – 120 ml. Lonks veini enne sööki parandab seedimist, mis võimaldab toime tulla liialdamisega sööki, parandab meeleolu, teeb elu paremaks, ja suhtlemine – nauditavamaks.
Mõista veine – lihtne 3 õhtustes tundi läbi klaasi veini firma sommeljee. Pehme atmosfäär maitse…
Üldiselt, nagu Sulle sobib. Kuid kasulik on teada, kuidas seda teha. Kõigepealt sellest. 1. Ei…
Baleaari saared (Las Islas Baleares) – saarestik kõrval ka ida rannikut Ibeeria poolsaarel (umbes 95…
Aosta valley (Valle d ' Aosta Org Аосты) – väikseim ja kõige vähem asustatud veini…